Új Master

A Renault Master egy új korszakba lép: aerodinamikus vonalvezetését szélcsatornában fejlesztették, mellyel tovább növelték áramvonalasságát. Az új, dinamikus fékrendszerrel kiegészülve, akár 1,5 literrel kevesebb üzemanyagot fogyaszt 100 km-en (a dCi 2L¹ dízel verzió esetén) és 27 százalékkal nagyobb hatótávval rendelkezik a 100%-ban elektromos verziónál (akár 460 km hatótáv²). A vezető köré tervezett fülke könnyű hozzáférést biztosít minden kezelőszervhez és a 10"-os OpenR link központi képernyőhöz, valamint a beépített Google-szolgáltatásokhoz³.

1 625 kg

teherbírás⁴

1 312 mm

oldalsó raktérnyílás

40

különböző gyári átalakítás

2 hajtáslánc

elektromos vagy dízel

¹ 2023. márciusi WLTP mérés, összehasonlítva a Master L2H2 3,5T dCi 130-t és a Renault Master Blue dCi-t. Renault belső adat.
²WLTP mérés, összehasonlítva a Master L2H2 E-Tech 87 kW-t és a Renault Master E-Tech Electric 52 kW-t. Renault belső adat.
³Google, Android Auto, Google Térkép, Waze és más védjegyek a Google LLC tulajdonai. Opcionálisan elérhető verziótól függően.
⁴ E-Tech 100% electric L2 H2 87 kWh 4t terhelhetőség

_
_

új orr-rész és Renault-logó - új korszak

_
aerodinamikus formaterv
_
1,312 mm-s csúsztatható oldalsó raktérnyílás
_
robusztus első hűtőrács
_

mobil iroda kialakítás a vezetőfülkében

_
10”-os központi képernyő openR link multimédia rendszerrel

27% -al kisebb elektromos fogyasztás¹

¹ WLTP mérés, összehasonlítva a Renault Master L2H2 E-Tech 87 kW-t és a Renault Master E-Tech Electric 52 kW-t. Renault belső adat.     

aerodinamikus formaterv

magas teljesítményre tervezve

Az új Renault Master összes külső részlete egy megterhelő szélcsatornás tesztelés alapján került kialakításra annak érdekében, hogy a levegő áramlása minél hatékonyabb legyen a karosszéria körül, optimális aerodinamikát létrehozva ezáltal.

renaul-master-xdd-ph1-011_ig_w800_h450.jpg

központban a hatékonyság

_

87 kWh-s továbbfejlesztett akkumulátor

nagyobb hatótávolság érdekében

_

nyerje vissza a hatótáv 80%-át mindössze 38 perc alatt

tovább utazhat az elektromos hajtáslánccal, mint korábban

_

innovatív fékrendszet

erőteljes és dinamikus fékezés, töltöttségtől függetlenül

_

új 9 sebességes hidraulikus sebességváltó (EAG9)

magasabb biztonság, komfort és hatótáv a dízel hajtáslánccal

460 km

87 kWh E-Tech 100% electric hatótáv¹

¹ az L2H2 4T verzió tanúsítása folyamatban

Renault Master

100 % elektromos hajtáslánc

Az E-Tech 100% electric verzió néhány főbb ismérve: harmadannyi üzemanyagár, akár 30%-os megtakarítás karbantartásnál és nulla CO2 kibocsátás. Meggyőző számok! Kétféle akkumulátorcsomag elérhető: 40kWh és 170 kilométeres hatótáv, ideális városon belüli kiszállításokhoz, illetve 87 kWh és 460 kilométeres hatótáv, tökéletes hosszabb utakhoz. Utóbbi akkumulátorcsomag 38 perc alatt 80%-os hatótáv visszanyerésére képes.¹

teljesítmény
140  LE  (105  kW)²

sebességváltó 
automata

csökkentett CO₂ kibocsátás
0g

fogyasztás
-

renaul-master-xdd-ph1-016_ig_w600_h337.jpg

¹ WLTP mérés alapján, 2023. március, verziótól és opcióktól függően
² 87 kWh-os akkumulátor esetén

Renault Master

dízel hajtáslánc

renaul-master-xdd-ph1-017_ig_w600_h337.jpg

Utazzon még hosszabb túrákra az új Blue dCi teljesítményével, melyet nagyobb távolságokra terveztek. Az új, hidraulikus fékrendszerrel kombinálva a dízel verzió az aerodinamikus karosszéria segítségével alacsonyabb CO2 kibocsátást és üzemanyagfogyasztást ér el: kevesebb, mint 195 g/100 km. ¹

teljesítmény
170  LE  (125  kW)²

sebességváltó
automata és manuális

csökkentett CO₂ kibocsátás
akár 194g/km³

fogyasztás
akár 7,5L/100km

¹ Blue dCi 105 manuális
² Blue dCi 170 automata
³ WLTP mérés alapján, 2024. február, új Renault Master L2H2 3,5T dCi 105, vegyes ciklusban.
⁴ WLTP mérés alapján, 2024. február, verziótól és opcióktól függően

sokoldalú

40 különböző gyári átalakítás

A Master gyári átalakításai

renaul-master-xdd-ph1-025_ig_w450_h253.jpg

furgon

termékek és berendezések szállítása

renaul-master-xdd-ph1-026_ig_w450_h253.jpg

dobozos átalakítás

termékek szállítása

renaul-master-xdd-ph1-027_ig_w450_h253.jpg

plató és billencs

építőipar és szolgáltatások

renaul-master-xdd-ph1-028_ig_w450_h253.jpg

duplakabinos furgon

építőipar és szolgáltatások

renaul-master-xdd-ph1-029_ig_w450_h253.jpg

padlólemezes alváz

átalakításra kész platform

1 625 kg¹ -os teherbírás

A Master a legjobb teljesítményt nyújtja kategóriájában: akár 1625 kg-os teherbírás és 2500 kg-os vontatási kapacitás elérhető. Tegye egyszerűvé a rakodást a praktikus hátsó küszöbbel és az optimalizált formájú raktérrel, melyet hasznos kapaszkodókkal is elláttunk. Emellett a legnagyobb tolóajtóval rendelkezik a kategóriájában.

¹ WLTP mérés, összehasonlítva az Új Master L2H2 E-Tech 87 kW-t és a jelenlegi Renault Master E-Tech Electric 52 kW-t. Renault belső adat.     
renaul-master-xdd-ph1-030_ig_w1500_h843.jpg
renaul-master-xdd-ph1-031_ig_w600_h337.jpg

1 625 kg¹ -os terhelhetőség

renaul-master-xdd-ph1-032_ig_w600_h337.jpg

¹  töltési teljesítmény a Renault Master E-Tech 100% electric 87 kWh 4t verziót vizsgálva    
 

ergonómia és raktér

vezető köré tervezett fülke

Központban a sofőr: minden kezelőszerv kényelmes távolságban, különálló és kényelmes ülések, mobil iroda kialakítás¹ és 135 liter belső tárolókapacitással. Fedezze fel a kiemelkedő komfortot, amit az Új Master nyújt, ezzel is megkönnyítve a vállalkozás mindennapjait.

_

kényelmes és praktikus vezetőfülke

_
munkaállomás 120 voltos USB aljzatokkal
_
135 liter belső tárolókapacitás

multimédia rendszer

openR link beépített Google-szolgáltatásokkal

renaul-master-xdd-ph1-037_ig_w1500_h843.jpg

10" nagy méretű kijelző

Élvezze a piacon kapható egyik legnagyobb érintőképernyőt az Új Renault Master fedélzetén. Az intelligens openR link multimédia rendszer beépített Google-szolgáltatásokkal, áramvonalas és felhasználóbarát kezelőfelülettel és okostelefon-tükrözéssel segíti Önt minden üzleti útja során.

renaul-master-xdd-ph1-038_ig_w600_h337.jpg
renaul-master-xdd-ph1-039_ig_w600_h337.jpg

akár 50 alkalmazás a fedélzeten

Az openR link multimédia rendszere és a beépített Google-szolgáltatások együttesen könnyítik meg mindennapi életét. Egyszerűen olvashatja el e-mailjeit a Vivaldi böngésző segítségével, valamint gyorsan és kényelmesen férhet hozzá a szükséges eszközeihez és a Google-szolgáltatásokhoz: navigáljon könnyedén a Google Térkép vagy a Waze segítségével, élvezze a Google Asszisztens hangvezérlés* előnyeit vagy fizesse parkolását az EasyPark segítségével. 

 *Magyar nyelven nem érhető el.

üzleti használatra tervezve

Az openR link multimédia rendszer beépített Google-szolgáltatásaival lehetőséget biztosít arra, hogy a Google Asszisztens hangvezérlés funkciójával* tervezze meg utazásait, indítson telefonhívásokat, vagy állítsa be az autóban lévő hőmérsékletet, mindezt anélkül, hogy befolyásolná a vezetési élményét. 

 *Magyar nyelven nem érhető el.

renaul-master-xdd-ph1-040_ig_w600_h337.jpg

….és több, mint 9 kapcsolodó szolgáltatás a My Renault applikációból

Okostelefonja és az Új Renault Master folyamatosan kapcsolatban áll a My Renault applikációval és annak távoli szolgáltatásaival: fennmaradó hatótávolság, közeli üzemanyagtöltő állomások, útvonaltervezés és még sok más. A My Renault folyamatosan frissül, hogy még kényelmesebbé tegye mindennapi életét. 

_
unlocking alert
_
előtemperálás (előhűtés, -fűtés) és töltés távoli vezérlése
_
a közelben lévő töltőállomások elhelyezkedése és azok elérhetőségei

human first program

20 fejlett vezetéstámogató rendszer

renaul-master-xdd-ph1-044_ig_w1500_h843.jpg

parkolóasszisztens és tolatókamera

A PARK ASSIST csomag parkoolóradarokkal van felszerelve, amelyek hang- és fényjelzésekkel jelzik az autó közelében lévő akadályokat, ezzel megkönnyítve a manőverezést. Amikor hátramenetbe kapcsol, a tolatókamera képe az openR link multimédia rendszer kijelzőjén jelenik meg. (PARK ASSIST csomag opció).

aktív vészfékező rendszer gyalogosfigyelő funkcióval

A rendszer jelzi a járművezetőnek, hogy fékezzen, ha fennáll a gyalogossal való ütközés veszélye. A rendszer növeli a fékerőt, ha a vezető túl lassan reagál, és szükség esetén akár megállásig is képes fékezni a járművet.

holttérfigyelő rendszer kerékpáros érzékelő funkcióval

A holttérfigyelő rendszer (BSW) a hátsó és oldalsó érzékelők segítségével figyeli más járművek jelenlétét a holttérben, és figyelmezteti a vezetőt az adott oldali külső visszapillantó tükörben megjelenő fényjelzéssel. Az utasoldalon a rendszer érzékeli a holtterében lévő kerékpárosokat, és hang- és fényjelzést ad.

és 17 egyéb fejlett vezetőtámogató
rendszer a human first programmal

_
_
_
_
_
_
Márkáink